Informatyka WSiP
Kontakt
Informatyka 3
Zmień podręcznik
O serwisie
Wprowadzenie
1. Cyfrowe usługi
Quiz
Algorytmika i programowanie w Pythonie
Powtórzenie
2. Pozycyjne systemy liczbowe
3. Metoda połowienia
4. Fraktale
5. Rekurencja i ciąg Fibonacciego
6. Przygotowanie gry
Quiz
Algorytmika i programowanie w C++
Powtórzenie
Powtórzenie
2A. Pozycyjne systemy liczbowe
3A. Metoda połowienia
4A. Fraktale
5A. Rekurencja i ciąg Fibonacciego
6A. Przygotowanie gry
Quiz
Komputery i urządzenia cyfrowe
7. Systemy operacyjne i sieci komputerowe
8. Inteligentne urządzenia
Quiz
Projekt: cyfrowy świat
9. Plan projektu
10. Nagrywanie wywiadu
11. Praca w trybie recenzji
12. Prezentacja projektu
Quiz
Bazy danych
13. Projektowanie relacyjnej bazy danych
14. Pozyskiwanie i przetwarzanie danych
15. Łączenie tabel i tworzenie raportów
16. Interaktywne raporty
Quiz
Grafika 3D
17. Podstawy edycji grafiki trójwymiarowej
18. Kompozycje z brył
19. Od projektu do wydruku 3D
Quiz
Powtórzenie
C++ – powtórzenie
Powtórzyć prezentacje z kl. 2
Przejdź do prezentacji