Informatyka WSiP
  • Kontakt

Informatyka 3

Zmień podręcznik
  • O serwisie
  • Wprowadzenie
    • 1. Cyfrowe usługi
    • Quiz
  • Algorytmika i programowanie w Pythonie
    • Powtórzenie
    • 2. Pozycyjne systemy liczbowe
    • 3. Metoda połowienia
    • 4. Fraktale
    • 5. Rekurencja i ciąg Fibonacciego
    • 6. Przygotowanie gry
    • Quiz
  • Algorytmika i programowanie w C++
    • Powtórzenie
      • Powtórzenie
    • 2A. Pozycyjne systemy liczbowe
    • 3A. Metoda połowienia
    • 4A. Fraktale
    • 5A. Rekurencja i ciąg Fibonacciego
    • 6A. Przygotowanie gry
    • Quiz
  • Komputery i urządzenia cyfrowe
    • 7. Systemy operacyjne i sieci komputerowe
    • 8. Inteligentne urządzenia
    • Quiz
  • Projekt: cyfrowy świat
    • 9. Plan projektu
    • 10. Nagrywanie wywiadu
    • 11. Praca w trybie recenzji
    • 12. Prezentacja projektu
    • Quiz
  • Bazy danych
    • 13. Projektowanie relacyjnej bazy danych
    • 14. Pozyskiwanie i przetwarzanie danych
    • 15. Łączenie tabel i tworzenie raportów
    • 16. Interaktywne raporty
    • Quiz
  • Grafika 3D
    • 17. Podstawy edycji grafiki trójwymiarowej
    • 18. Kompozycje z brył
    • 19. Od projektu do wydruku 3D
    • Quiz

PowtórzenieC++ – powtórzenie

Powtórzyć prezentacje z kl. 2

Przejdź do prezentacji

Copyright © 2023
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna
Infolinia: 801 220 555
E-mail: wsip@wsip.com.pl
  • Regulamin
  • Polityka cookies